Varberg

Efter viss sjukdom i veckan bestämde jag att tillbringa helgen hos farsan i Varberg.
I torsdags eftermiddag satte jag mig på tåget, byte i Göteborg och FÖRSTA KLASS Göteborg - Varberg!!!
Det blev så pga. nått fel i Sj's nya bokningssystem så de biljetterna var billigare än andraklass biljetterna. Jag hade dessutom turen att sj klantat till det och ställt in ett x2000 så alla som åkte första klass med mitt tåg fick en fin sj macka med brieost, soltorkade tomater och pastramiskinka, dessutom en loka och lindh lindor choklad, alldeles gratis!

Nu är det lördag och jag har handlat kläder som är jävligt snygga.

puss!


Kommentarer
Postat av: MaDe

ooh sicket flyt! :D

2008-04-16 @ 00:52:06
URL: http://jagefrisk.blogg.se
Postat av: David

Du får lägga upp lite heta bilder, ungkarls Erik borde väl va snygg Erik?

ciaao dave

2008-04-20 @ 16:10:45
URL: http://therealcolombo.blogg.se
Postat av: aj, naw

nu tycker jag att du är en dålig bloggare.
man ska inte ha en blogg om man inget skriver

2008-04-24 @ 15:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0