Om bra grejer och Toto...

Vi börjar med nyheten om Toto.
Toto har lagt ner.
Finito.
Andledningen; Steve Lukather påstår att han skäms när han står och spelar "Hold The Line" 30 år efter inspelningen.

"Luke" har säkert rätt, det är förmodligen jävligt pinsamt, men jag tycker ändå det är tråkigt. Även om jag inte lyssnat på Toto sedan 2002 så är de ändå ett av mina all-time favoband. Och jag såg den live två gånger ihop med Farsan. Ni får tycka vad ni vill om Toto, men utan dem vill jag lova att jag inte hade sysslat med musik idag. Det var Toto's Jeff "Kungen av shuffle" Porcaro som fick mig att börja lira trummor, och på den vägen är det ju.
Iallafall, en epok har gått i graven. Vila i frid, Toto!

Bra saker då.
Till att börja med fick jag ett telefonsamtal under Siesta som gjorde mig väldigt glad, och nu är det officiellt, efter kontroll idag och genomgång av magnetröntgen kan Sahlgrenskas doktorer inte längre hitta någon tumör i min far.
Ungefär det bästa som kunde hända.

För det andra så har favo-Lovisen bokat biljett till Trollhättan.

Och för det tredje var det riktigt roligt på jobbet idag! Mian jobbarkompisar är bäst, framförallt Sara, som borde få medalj för det nya schemat där jagär ledig fem och sex dagar i rad på två ställen per månad!

Happy Times, nu ska jag iväg till Widén's nya lya och kolla på fotbollen. Jag tippar 2-1 till grekerna, bara för att reta upp alla där ute!

Love, /E


Kommentarer
Postat av: AINA

1 Gud vad skönt att höra om Håkan!

2 Vart har kalle flyttat?

3 Ringer dig nu

4 Puss

2008-06-10 @ 19:54:53
URL: http://stadstrio.blogg.se/
Postat av: Estelle

ÅH! Fyfan vad kul med din pappa, verkligen.

Med Lovis också såklart, men det visste jag ju.

Och Herr Widén, hur är det hos honom? Jag kunde inte komma över förut

2008-06-11 @ 00:50:18
URL: http://kittensandbirds.blogspot.com/
Postat av: charlie w

när komer flikan til trålhetan? vi kjan ha kjalas och firra masa

2008-06-12 @ 09:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0