Siesta i korthet.

SItter nyduschad och har precis ätit lite hemlagad mat.
Borta bra men hemma bäst heter det ju, det är nog sant.
Det är otroligt slitsamt att vara på festival, påfrestande både fysiskt och psykiskt, men sen vet man ju att i höst när mörkret tränger sig på längtar man tillbaka till de där fem dygnen på en gräsplätt i Skåne.
Just nu behöver jag lite distans till allt som heter festival och orkar helt enkelt inte skriva världens längsta blogginlägg, så jag gör en topp fem lista, utan inbördesordning på höjdpunkterna under Siesta!

  1. Jag träffade Anna från Malmö, min nya bästakompis.
  2. Håkan Hellströms spelning som är ett bevis för att han är Sveriges bästa liveartist.
  3. Lovis.
  4. Camp Vi Fuckar Din Syster! (Camp Laser återkommer på Emmaboda)
  5. Den kommande humorserien om Josef Fritzl och hans källare.
Out of context är det bara vi som var med som förstår, så ta inte illa upp, det kommer förklaringar om det mesta, jag är bara så satans trött just nu. God Natt!

Kommentarer
Postat av: ayna

nu är du en dålig bloggare igen. kom igen nu erkan mera uppdateringar tack

2008-06-03 @ 21:14:09
Postat av: Estelle

LOVIS LOVIS LOVIS LOVIS LOVIS hihihi, hallelujah.

2008-06-03 @ 23:28:28
URL: http://kittensandbirds.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0