Bloggin' in the 21st Century.

En presentation kanske vore på sin plats...

Jag heter Eric Hampus Karlsson, Eric är tilltalsnamnet, jag är snart 20 år gammal och bor i världsmeteropolen Trollhättan. Jag jobbar i en livsmedelsbutik som butiksmedarbetare/alltiallo. Fritiden spenderas mest med att spela med mitt popband Spring Johnny! där jag spelar bas. På sommaren är jag en festivalräv som mer än gärna sitter i en brassestol med en öl i handen på en åker hela sommaren om jag får.

Vad ska jag då med en blogg till?

Ja du, min tanke var att dela med mig om mina få livserfarenheter, då jag nyss tagit studenten, flyttat hemifrån, skaffat jobb, mm. Man kan säga att det är en "learning-by-doing"-blogg där det kommer handla om livet efter skolans trygga murar.
Tips och erfarenheter av hemekonomi, matlagning, och självklart berättelser från mitt egna liv kommer dikteras och utlämnas till de tilltänkta läsarna.

Kärlek. /E.K.

Kommentarer
Postat av: elise

haha, det låter som ett cv eric. men kul med blogg! :)

2008-03-05 @ 22:01:34
Postat av: Kallekillen

pepp! jag ser fram emot läsningen helt klart. sen är jag pepp på spring jonty!-bloggen *HINT HINT*

2008-03-06 @ 17:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0