Förklaringar del 2: Familjen.

Som de flesta männsikor så har ju även jag en familj, en riktig helsvensk skilsmässofamilj.

Mina föräldrar skilde sig när jag var ungefär 6 år gammal, så det är inget jag gråter floder över idag. Tvärtom så har jag har alltid sett det praktiska i att ha två boenden, när jag var yngre bodde jag varannan vecka hos respektive förälder,det var skitbra, lagom till att jag tröttnade på morsan så var det dags att åka till farsan, osv.

Nu förtiden bor min mor ihop med sambo i ett radhus i yttre delen av Trollhättan, ganska nära där jag själv bor.
Min pappa träffade för några år sedan kärleken i Varberg och flyttade ner dit. Min storebror bor med sambo i Örebro där han pluggar till musiklärare. Min storasyster bor med sin man och två barn i ett hus i en annan del av Trollhättan.

Min familj är väldigt utspridd förstog jag precis, det är bra, då uppskattar man varandra mer när man träffas, precis sådär helsvenskt, lagom är bäst!

Ikväll är det kalas för syrrans minsting, grattis Ludde, 1 år!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag visste inte att du hade en storebror trunken !
kul att läsa vad du har för dig numera förresten :)

2008-03-06 @ 18:36:39
URL: http://ohboy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0