Sommarsnygg.

Fjärde dagen på dieten, än så länge går det bra.
Jag måste bara klargöra att jag inte anser mig själv som tjock, jag har bara vissa anlag som gör att det fettet jag har sätter sig på magen, och detta vill jag gärna slippa när sommaren kommer, så jag har efter viss research kommit fram till en idiotsäker diet:

ERIC'S SALLAD & GRÖNSAKSDIET!
Ät sallad två gånger om dagen + frukost och kvällsmat i form utav fil, grovtbröd & müsli. Frukt är godis!

För att variera kosten så gör jag olika sallader, det man får tänka på är att använda olika färger på grönsaker i och med att olika färger = olika vitaminämnen. Jag kan även använda lite pasta/kyckling/skinka i salleden för att få större variation.

Off to work för att förbränna fett.
/Eric


Kommentarer
Postat av: Estelle

Fan vad skönt att bo ensam hemma, få bestämma maten själv. Jag avundas, men på samma gång avundas jag mig själv lite. Min mamma är trots allt mästare på matlagning. Utan konkurrens. Och jag är mätt.
Annars kan du leva fint nu och ta del av mina anorexiatips ett par veckor innan sommaren? De är fina och effektiva. Och du bor ju som sagt ensam

2008-03-19 @ 18:10:25
URL: http://kittensandbirds.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0