Manlighetsfaktor 1000: Konsten att backa med släp.

Jag och mina kompisar pratade till och från om "vad som är manligt" under hela gymnasiet. Det handlade om allt från att bygga bastu till att äga en slagborrmaskin, idag kom jag på den mest ultimata: Konsten att backa med släp!

Jag säger inte direkt att jag har några skillz i just detta ärendet men min gode vän Magnus är riktigt grym på släpbackning.  Anledningen till att det är svårt är att släphelvetet alltid vill svänga åt det ena eller det andra hållet när du backar, det handlar altså om att hela tiden göra små rattutsvängningar som håller släpet på en jämn resa bakåt, lättare sagt än gjort, alltså dagens manliga går till Magnus Bengtsson för konsten att backa med släp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0