Så var det helg igen.

Hej Bloggen!
Igår jobbade jag som vanligt mer än jag behöver, men jag kommer ju älska att få lönespecen med den extra VECKAN jag jobbat in! Juni är räddat. Iaf, efter jobbet drog jag snabbt hem och slängde på mig finkläderna och kastade ner några öl i en påse och satte mig på cykeln mot stan, kvällens mission var att fira min kära vän Aina som fyllt 20 år i veckan!
image2
(Såhär såg My, Aina och Karro ut för ca. 3 år sedan! Detta efter en hård natt @ första camp mellerud)

Kvällen skulle tillbringar hos Viktory (Viktor & My) det var fint och speciellt trevligt att favo-madde var med! Alltid lika roligt. Efter "förfesten" som pågick alldeles för länge ville egentligen inga ut längre, Jag, Aina & my tog oss iaf i kragen och gick en promenad genom Trollhättan och hamnade på Max med en burgare i handen. En kall cykeltur hem till Sylte och sängen.

Idag åker My & Aina till Popadelica i Huskvarna, efter många om och men tackade jag nej till att åka med. Får säkert lite ångest över det senare dag, men jag måste hålla i pengarna! Istället ska jag gå på feber och se Motoboy och Holmes, och dricka en god öl, och eventuellt köra feberquizet ikväll, jag ska vinna!

Trevlig helg. /E

Kommentarer
Postat av: ajna

smickrande bild liksom...
snygg tröja dock..

2008-05-13 @ 15:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0