SEMESTER FFS!

Igår var det rep med Spring Johnny! som gällde, massa nytt material nu, riktigt roligt.
Efter repet gick jag ihop med Olle hemåt, eller ja, vi bor ju åt samma håll fast han bor definitivt mer centralt.
I alla fall, jag skulle bara låna hans toalett men blev kvar till långt över 23:00, vi lyssande på gamla Johnnyskivorna och smed planer för framtida låtar och spelningar, spelade även in en fin hyllningslåt till vår barndomsförort Sjuntorp. Låten fick heta "Sjuntorp, Sjuntorp, über alles" och Olle spelar gitarr och sjunger och jag spelar blockflöjt(!) och körar. RIktigt bra låt, snart i iTunes store! :)

Idag jobbade jag kl. 06:00-14:15, lite segt i och med gårdagens bravader. Nu sitter jag i alla fall med en öl i min hand och firar att jag har 11 dagars semester framför mig! Sjunkt underbart! Sjukt välförtjänt.

Här är min semesterplanering:

  • Fredag: 20 års fest hos mig, jag och mina vänner ska grilla och dricka sprit, så som sig bör.
  • Lördag: Inflyttningsfest hos en vän i stan, det får man inte missa.
  • Söndag: Jag fyller 20 år, detta innebär kalas för släkten, surt dock att typ ingen kan komma i och med att det är mors dag också. Jävla skit! Jaja, destå mer tårta till mig.
  • Måndag: Packning och fixande inför Siesta!
  • Tisdag: Löning, Systemet och åka till Siesta!
  • Tisdag-Söndag: Siesta! Festivalen i Hässleholm.
  • Måndag: Jobb igen... pust...
Peace out! E

Kommentarer
Postat av: Carro

Nämen eric, har du kommit över på den rätta sidan nu. Till blockflöjtens förlovade land, ahaha, måste höra den där låten. ses på fredag, kram

2008-05-21 @ 23:23:12
URL: http://www.majcaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0