Sjukskrivning är livet.

Det här med sjukskrivning är underbart, visst är det segt att behöva käka massa tabletter, inte få dricka alkohol eller anstränga sig, men det är också så jävla skönt!

Sitter just nu i en park och har ätit en god glass. Solen skiner och jag och ett par vänner har vart och kollat en sväng på Utmaningen, Magnus Åbergsgymnaiet vs. Nils Ericssonsgymnasiet i 5 grenar, Fotboll, innebandy, handboll, volleyboll och dragkamp. Det var varmt och egentligen ointressant, det är inte lika kul när man inte går på MÅG längre. Min MÅG-låt ska spelas men jag missar den gärna, inget ont om låten, gillar bara inte att höra egna låtar, det är något jag behöver träna på, men att sitta bland tusentals människor mitt i publiken och höra min låt kändes inte så rätt idag, en glass däremot!

Siesta! närmar sig med stormsteg, jag är riktigt pepp!
Köpte f.ö. The Slaves - This Bleeding Blue Country EP på klicktrack idag. Titelspåret är helt sjukt bra, bästa i år, blir en bandarhit!

Kram!



Kommentarer
Postat av: Estelle

Men inlägget försvann inte alls ju! Glassen smakade bröh

2008-05-11 @ 16:47:12
URL: http://kittensandbirds.blogspot.com/
Postat av: Madde

vilka vann då?

2008-05-12 @ 00:25:49
URL: http://jagefrisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0