Back on track.

Började jobba igår igen, kändes konstigt att gå till jobbet efter att ha slöat totalt i en vecka, men det var också ganska skönt att göra något seriöst. Fick dockvärldens huvudvärk så ska kolla biverkningar på tabletterna nu om det kan vara något och om jag vågar ta tabletter för huvudvärken.

I söndags repade vi med Spring Johnny! Johan var i London så vi körde ett rep utan honom men det gick riktigt bra, de nya låtarna börjar sitta fint, så vi slipper köra samma gamla låtar i sommar. Efter repet hängde jag med Olle hem till honom, kollade vampyrfilm och åt mat, chips och drack cola. En riktig söndag, dvs.

Nu ska jag snart iväg och jobba igen, jobbar bajsmycket denna veckan för att kunna vara ledig tor, fre, lör, sön nästa veckan när jag fyller 20! Fett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0