En vecka till semester!

image5
Idag är det torsdag, om en vecka har jag min första semesterdag! Jag är ledig nästa helg pga. min 20 års dag som ska firas på olika sätt, och sen för att jag på typ. tisdag den 27/5 drar ner till Skåne och Hässleholm för Siestafestivalen! 
Håkan, Moneybrother,  Billie the Vision, Alf, Ceasars, Kjellvander, Johnossi, Anttila, Moto boy, Niccokick, Vapnet, Zeigeist, m.fl!

Jag peppar som fasen på den här festivalen, trots att jag hört att medelåldern är lite väl låg tror jag det kan bli superbra, liksom;
  1. Öl
  2. It's always sunny in skåne !?
  3. Skånskorna, charma mig med er dialekt!

I nästa inlägg ska jag berätta om min tjugoårskris. Puss

Kommentarer
Postat av: mulin

Jag vill också på Siesta!!

2008-05-15 @ 11:12:56
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: Elin

hah, i'ts always sunny in skåne men det blåser
också alltid halv storm :b
Fast det kanske bara är Malmö förstås ^^

2008-05-15 @ 13:24:34
Postat av: Lovis

yey
Skåne is the shiet :)
akta dig för infödingarna i snapphanetrakterna bara
de är mest oförståeliga och knasiga

ring mig när ni är där!

2008-05-16 @ 18:08:01
URL: http://somlighet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0