GRATTIS TILL MIG!

image7
Idag fyller jag 20 år!

I fredags host'ade jag 20 års fest, god grillning och trevligt folk, tack för alla fina presenter! Fick bland annat nytt duschdraperi, festivalmat, jägermeister, två tårtor (den där uppe bakade dock jag, estelle och lovis), öl, fleecepläd, jättefin kaffemugg med bricka, spett(e)kaka, mm.

Igår hängde jag med Lovis hela dagen, vi bakade tårta till släktkalaset med Estelle, Jag åkte in till stan med Niklas för att säga hej till Charlotte som höll inflyttningsfest, trevligt som tusan, en sväng till Widén för att sedan käka kebab och åka hem.

Nu sitter jag här och drar mig för att börja städningen inför dagens släktkalas, måste panta alla burkar och flaskor och gå över golvet med kvasten, hårt festande sätter sina spår.

 Om 2 dagar är jag på Siesta! Det känns som det kommer bli årets fest, mina homeboys Loving Chokes ska ju spela på fredagen så det blir garanterat fett party!
Nä, nu får jag sätta igång med städningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0