Helgupdate.

Torsdagen blev en galen utekväll med Krook, och det enda väsentliga är väl egentligen att Lipz garderobskille var DUM I HUVUDET! Anledningen till detta är att jag skulle hämta ut min jacka vid sisådär kvart i två, lämnar fram lappen och får ut fel jacka.

Jag: Ursäkta! Detta är inte min....
Han: Du får vänta till sist då!
Jag: Hallå! Du gav mig fel jacka, jag vet vad som ligger i min, kolla fickorna...
Han: DU FÅR VÄNTA TILL SIST!
Jag: Men detta var ju inte mitt fel, du har ju blandat ihop jackorna!
Han: Jag vet inte vad som hänt, du har väl bytt lapp med någon.
(Väntandes och klagandes till typ 02:30)
Jag: Nu har jag missat min buss hem! Jag behöver verkligen min jacka, jag har mina hemnycklar där i och en gammal tågbiljett från Varberg till Trollhättan, kolla efter bara.
(Tvärvändning från snubbens sida och jag får min jacka!)

Jag missade ju bussen så jag fick jaga upp Arvid och Emil så jag fick sova där, tack!
Fredagen spenderades i studion med Olle där vi mixade låtarna igen, spelade även om lite spår osv. Kvällen tillbringades hos mig med Lovis och Estelle, Kalle behagade inte att komma. Trevlig kväll med Musikbyrån Live: Säkert!
Min soffa fick bli säng åt flickorna då busschaufförerna i den här staden verkar blivit idioter.

Lördag och påsklunch hos Mor & Kent. Trevligt och gott, det onyttigaste jag ätit denna veckan, men det är bara påsk en gång om året! Begav mig till replokalen, packade ihop saker och gick till tåget, gick riktigt bra att åka kollektivt till spelningen. Platsen var Fängelset i Göteborg och jag vet att vi inte är eniga men jag tycker att det var i särklass en topp fem spelning, bra scenljud och publiken dansade på bra! Stort tack till Gurra Guldbagge, Lovis & Estelle som agerade roadies. Jag, Olle, Gustav och flickorna satte oss ner i replokalen och jag och Olle körde lite gamla hits. De myndiga i sällskapet begav osssedan mot Club Feber, där det visade sig att vi kom nästanförst av alla, och vi var inte där före kl. 23.00. Galet, sämsta publikantalet på Feber hittils. Denver och Marcovic var iaf bra, riktigt kul att se killar med bra röster, det är ovanligt nuförtiden.

Viktminskningen då, första veckan avklarad och jag körde en vägning idag. - 3 kilo! Sjukt bra på en vecka tycker jag, nu gäller det bara att hålla på dieten så vikten stannar/minskar fortlöpande.

Kommentarer
Postat av: Estelle

Tack för sovplats! Jävla skitbusschaufför. Men det var väl tur för dig med tanke på att jag städade ditt kök, hoppas du inte stökat ner igen?
Jävlar, 3 kilo! Inte dåligt

2008-03-23 @ 19:27:06
URL: http://kittensandbirds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0