Sing like a star on Singstar.

Ledig idag och imorgon, otroligt skönt.
Dagen började med en för mig lång sovmorgon, dvs. 10:30. Jag vet inte vad som hänt, först nu efter 9 månaders arbete har jag ställt dygnet rätt. Faktiskt riktigt skönt, man hinner med så mycket om man går upp lite tidigare, idag har jag lagat middag i form utav köttfärsås och pasta, och ingen fjuttig portion utan ett riktigt storkok så jag överlever veckan ut. Om nån timma ska jag dra mig in åt staden för att möta upp Olle och mixa Spring Johnny!s nya låtar.

Imorgon blir det efterlängtad tripp till Ullared med Mor och Syster, jag planerar på att handla lite husgeråd och inredningsprylar, eventuellt lite kläder, är ute efter pikétröjor då jag har kommit på att det är den nya t-shirten för mig så att säga. När jag kommer hem imorgon får jag besök av Estelle och Kalle, vi ska ha tv-spels kväll.
Egentligen är det bara en ursäkt för att få kicka Estelles ass på Singstar. Estelle har nämligen aldrig vunnit över mig på Singstar, och det gör henne förbannad, för hon säger att hon vinner över alla. 10 års körsång visar sig äntligen och Estelle kommer förlora IGEN!

Kommentarer
Postat av: Estelle

JAG BLIR SÅ ARG NÄR DU BARA GÅR RUNT OCH TROR DUMMA SAKER. Iofs vet jag inte om jag är frisk imorgon, jag är så sjuk att jag knappt orkar sitta här. Och OM jag är frisk, och du kanske vinner, så beror det på sjukan och gills inte. Om jag ens ger mig på att sjunga. Nämnvärt är även att du bara vunnit över mig en gång, PÅSTÅR du, för jag minns det inte. Sist gång vi skulle sjunga ville du köpa godis, sen funkade inte PS längre. (Erkänn att du betalade Widénsystrarna för att fiffla med det när vi var borta?)
I alla fall: let me know när du är hemma från Ullared, så får vi se om jag hunnit bli frisk

2008-03-13 @ 16:47:47
URL: http://kittensandbirds.blogspot.com/
Postat av: kalle

haha, det är nog pga den enorma mognaden min kropp hyser som det är så kul att se din och Estelles beef och sen när hon förlorat i singstar skrika skitkvinna åt henne, helt bäst. jag kom inte till ditt jobb, fast det märkte du kanske, mamma och pappa var ute på tur med mig och vi grattade mårrmårr osv. tje!

2008-03-15 @ 12:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0