Söndagsmission!

Vaknade precis upp och insåg en mindre rolig grej, men jag lägger ju inte ut hela mitt liv här så det tänker jag inte berätta!

Igår blev det förfest hos mig med gamla vännerna Sofia och Robin, mycket trevligt. Sen dök Krooken, Putte, Ellsa, Lisbeth, Puttes kompis och Charlie upp, det blev 8-bitars duell och mycket öl & vin.
image3
Alldeles för lång förfest ledde till en sen utgång till Feber, vi missade tyvärr Holmes, men han i tid till Moto boy. Alltså, jag ahr alltid dissat denne unge halv transvestit med sin BC-Rich metalgitarr, men efter gårdagens spelning kan jag inte säga nått annat än HALLELUJA MOMENT. Bokstavligt och bildligt talat, denna lille mysko mannen började liksom med att köra en korning av Ave maria och Lloyd Webber's Pie jesu. Sjukt. Riktigt Sjukt jävla bra. Jag kommer lätt gå och kolla på snubben på både Siesta och Emmaboda, men det är tveksamt om det kommer bli lika änglalikt som det var i Villa Strannas kapelliknande lokal?

Jaja, idag är det Varbergstripp på g. Ska åka ner till min far och hämta ett soffbord och mina gamla klasskamrater Magnus och Carro är snälla nog att ställa upp som chafför/resesällskap.

Happy Sunday! Puss


Kommentarer
Postat av: Estelle

HALLÅ, vad elakt! Du kan ju inte gå runt och säga att du kom på en sak om du inte ska berätta den. Du ska berätta för mig! Annaarrssss. (F ö gick repet idag sämst i världen, iofs nämnde de närvarande att de vet ur självkritisk jag är men jag vet väl bäst själv om jag sjunger som en kratta?! Grr. Kul för dig att titta på i veckan då. Du måste få biljetten snart.)

2008-05-04 @ 18:16:22
URL: http://kittensandbirds.blogspot.com/
Postat av: AINA

vad var det jag sa eric, motoboy är som en gud

2008-05-13 @ 16:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0