Spelglädje.

Morgonkaffe nu, tog en välförtjänt sovmorgon, kom hem kl. 3 i natt, varför? Riktigt roligt coverjam hemma hos Niklas, allt började så här.

Ca kl. 20:00 känner jag mig uttråkad och lite sådär "Vafan-jag-är-ju-ledig-jag-måste-göra-nåt"-igt, smsar Niklas som också är ledig och han säger att han kommer direkt och hämtar mig, vi åker hem till Niklas där Max och Johan sitter och kollar på en dålig surffilm. Johan tycker att vi ska åka hem till honom och hämta lite instrument så vi kan spela ihop, vi åker till johan och hämtar en basstärkare, bas, ackgitarr och hem till mig och hämtar min ackgitarr, åker tillbaka till Niklas, riggar upp allt i finrummet bredvid pianot och börjar spela. Max och Johan lirar gitarr, jag tar basen och Niklas tar pianot. Vilken hitkavalkad! Tror vi spelade alla låtar som jag ALDRIG i hela mitt liv skulle ens tänka på att spela. Äkta coverbands äckellåtar, men fyfan vad roligt vi hade. VI höll igång till kl. 2 då grabbarna utan mig började kriga med handdukar, jag kokade makaroner, vi käkade sen skjutsade Niklas hem oss. Fin kväll!

Idag är det städning som gäller, fyfan vad tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0